Известие

Collapse
No announcement yet.

термостат 1,8 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Това дали няма общо с газта? На бензин пробвал ли си как се държи?


    Comment


    • #17
      Ако въпроса ти е към мен,не,не съм пробвал,но този мотор върви с много бедни смеси и го отдавам на това.
      alfa 159 1,8 mpi/lpg

      Comment


      • #18
        Изводът е, че за такъв мотор, е силно препоръчителна пълната синтетика. Такива масла нямат проблем да работят при 150 гр.
        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 15:33.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Модерна работа ей!
          Мотора на 105°,маслото на 130°,стрелката бетон на 90° ,разхода малък,емисиите още надолу,загрява докато и врътнеш ключа,пробега между сервизните интервали три пъти по-голям,а най-хубавото е ,че когато я купиш нова и гаранцията е сериозна.
          Истинска Рейсинг Машина, много бръза,че и икономична и екологична.
          Направо няма какво повече да желае негово величество потребителя.
          Това е то напредъка на технологиите.
          Опс,забравих ,че и ключа вече не се върти...
          А сега като оставя настрана възхищението и се позамисля що ли този мотор има лоша слава .
          Извода до които стигам е ,че грешката на компа със стария термостат вероятно не е случайна.Диагностициращата програма е открила ,че нещо не се случват нещата по план със стария термостат и е поддържала температурата на мотора на по-безопасни нива.Дано с новия няма ядове.
          Last edited by 546; d.m.y г., 05:51.

          Comment

          Working...
          X